Öka försäljningen med bra uppföljning

Oavsett vilken typ av företag eller verksamhet du driver så är försäljning och marknadsföring två centrala funktioner som vi alla måste hantera på löpande basis. Det kan vara överväldigande med både försäljning och marknadsföring eftersom det kan vara så tidskrävande och inom båda områden går utvecklingen väldigt snabbt framåt. Som tur är finns det tjänster och produkter på nätet som man kan använda sig av för att förenkla dessa processer avsevärt.

En av dessa plattformar är Apsis, som tillhandahåller ett integrerat system för alla steg i processen; uppföljning, kundretention, support, och så vidare. Istället för att äga tid, energi och resurser åt att hantera alla kunder var för sig kan man använda en tjänst som detta för att hålla koll på allting under ett och samma tak och dessutom automatisera de allra flesta processerna med förskrivna email och andra utskick. Du kan också se kundresan från början till slut, se vilka som läser dina mail, om de klickar på dina länkar, hur ofta de handlar hos dig, med mera.

När du slipper spendera en massa tid på marknadsföring och försäljning kan du istället fokusera på att utveckla dina produkter och tjänster och utforma strategier för att ta ditt företag till nästa nivå. Det finns stöd för både digital och mobil kommunikation, för vissa kunder föredrar så klart ett SMS eller mobilsamtal.

Det är lätt och snabbt att komma igång med Apsis och liknande plattformar och du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av liknande produkter. Med allting på en och samma plattform integreras all information och statistik.